Promiţând capabilitatea de a rula pe o distanţă de circa 1,6 km cu o viteză de 48 km/h în modul pur electric, Range Rover Hybrid şi fratele scurtat Range Rover Sport Hybrid îşi aşteaptă debutul oficial la IAA Frankfurt în septembrie, urmând ca primele livrări să se facă la începutul lui 2014.
Ansamblul mixt diesel-electric are la bază unitatea pe motorină 3.0 SDV6 cu 292 CP şi 600 Nm ce lucrează în complicitate cu un motor electric de 47 CP (35 kW) şi 170 Nm. Puterea sistemului atinge 340 CP şi 700 Nm, tehnologia îngreunând tot-terenurile cu doar 120 kg. Consumul de motorină scade la 6,4 litri la sută, comparativ cu cei 8,7 litri ai unităţii SDV8 cu o putere şi cuplu identic ori 7,5 litri de motorină la SDV6-le non-hibrid, în vreme ce emisiile scad de la 229 grame CO2 la km, respectiv 199 grame, la doar 169 grame la Range Rover Sport Hybrid.
La dezvoltarea noii generaţii Range Rover, prima prioritate a fost reducerea greutăţii vehiculului. Ca urmare, inginerii au dezvoltat o caroserie şi o structură a trenului de rulare din aluminiu şi materiale plastice care este cu 300 kg mai uşoară decât a predecesorului. Şasiul nu mai este sudat, ci este ţinut laolaltă de 3.722 de nituri şi 160 de metri de adeziv. Datorită unor amortizoare pneumatice modernizate, în modul off-road, şoferul poate creşte garda la sol cu 40 mm, de la 303 (până la 80 km/h) sau cu 75 mm (până la 50 km/h). Predecesorul permitea o înălţare de doar 55 mm. Submersia se poate face până la 90 cm sub apă, înainte fiind de 70 cm, în premieră senzorii măsurând adâncimea vadului. Dimensiunile sunt pe departe XXL, şi anume 4.999 mm lungime, 1.983 mm lăţime şi 1.835 mm înălţime. Mărimea compartimentului portbagajului nu este afectat de sistemul hibrid şi de amplasarea bateriilor de acumulatori, acesta având un volum cuprins între 909 litri şi 2.030 de litri. Şi versiunea Range Rover Hybrid păstrează con