Cu o cifra de afaceri de 100.000 euro, Elevate, prima agentie autohtona care a construit conceptual de reclama in lift, este lider de piata pe acest sector.
Cu o cota de piata de 85% si 150.000 euro rulati de Elevate in ultimul an, compania indica o crestere constanta a investitiilor in acest mediu de promovare. �Compania a avut in 2006 un profit de 25 000 de euro, bani integral reinvestiti�, a declarat pentru Wall-Street Tudor Maxim, managing director al Elevate.
Cele peste 50 de campanii promotionale, de imagine sau lansari de brand implementate de Elevate pentru clienti din diverse domenii de activitate demonstreaza penetrarea acestui nou suport media in randul advertiserilor din Romania, motiv pentru care Elevate intentioneaza sa investeasca anul acesta in business aproximativ 130 000 de euro.
�Am avut ca strategie sa dezvoltam cat mai repede o retea compacta si
relevanta de locatii, iar in paralel am inceput sa educam piata despre
noul suport media. De asemenea am cautat sa avem o acoperire cat mai
buna atat in Bucuresti cat si in orasele mari din Romania. Pentru
acest lucru am dezvoltat un sistem eficient de francizare�, a mai spus reprezentantul Elevate.
Reteaua Elevate cuprinde 13 din cele mai importante orase din intreaga tara, precum Arad, Bacau, Brasov, Braila, Buzau, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Oradea, Sibiu, Targu Mures, Timisoara. In acelasi timp, acoperirea retelei in Bucuresti s-a dublat fata de primul trimestru al lui 2006. Aceasta acoperire ofera o audienta comparabila cu cea a unui cotidian central.
Fiind singurul loc in care o companie sau o marca poate avea o comunicare intima cu un potential client, Elevate propune pietei autohtone un nou concept: VCTH. �Prin dezvoltarea acestui nou concept dorim sa propunem clientilor o alternativa la mediile deja consacrate de promovare, oferind