Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa, intentioneaza sa angajeze 250 de oameni la divizia dedicata clientilor de business.
Divizia dedicata clientilor de business din Romtelecom are in prezent circa 600 de oameni, iar operatorul avea la sfarsitul lunii iunie 12.242 de angajati.
"Vrem sa recrutam 250 de oameni pentru divizia de business, marea lor majoritate urmand sa lucreze in Bucuresti. In a doua etapa a extinderii, urmeaza sa recrutam si in afara Bucurestiului", a declarat pentru ZF George Makowski, directorul executiv comercial al Romtelecom pe segmentul business.
Compania a organizat la sfasitul lunii trecute, in Bucuresti, un targ de joburi la care Makovski sustine ca au fost depuse un numar record de CV-uri, peste asteptarile companiei, in conditiile in care marea majoritate a firmelor din domeniul IT si telecom intampina probleme in recrutarea de personal.
"In total peste 1.000 de oameni si-au depus CV-ul pentru la Targul de joburi, iar alte 400 de persoane au trimis CV-urile pe mail. Este un rezultat peste asteptari".
Campania de angajari demarata de Romtelecom vine ca urmare a unor schimbri intervenite in cadrul diviziei dedicate clientilor de business - singurul segment de pe telefonia fixa unde Romtelecom continua sa castige clienti noi.
Astfel, compania a creat o organizatie dedicata clientilor corporate si o alta dedicata intreprinderilor mici si mijlocii, acestia urmand sa aiba acces la o oferta de produse si servicii separata de cea dedicata clientilor rezidentiali.
"Unul din lucrurile pe care le-am facut a fost sa restructuram organizatia de vanzari, pentru a putea fi mai eficienti. Am luat echipa de vanzari pentru clientii corporate si am decis crearea unei organizatii separate, care sa fie dedicata clientilor din sectorul guvernamental sau bancar-financiar. Daca avem oameni car