Hi5 are in continuare potential de crestere pe majoritatea pietelor unde este prezenta, dar cresterea ar putea incetini acolo unde ajunge la o cota de piata de 40% sau mai mult, spune Ramu Yalamanchi, fondatorul hi5. La randul sau, Calin Rotarus, directorul ARBOinteractive, regia care vinde publicitatea hi5 in Romania, spune ca se asteapta ca piata masurata de publicitate online sa ajunga la 50-100 milioane in 3-4 ani. Ramu Yalamanchi si Calin Rotarus au discutat online cu cititorii HotNews.ro despre hi5.com si cresterea retelelor sociale online, in Romania si pe plan international.
UPDATE Miercuri, 11 noiembrie Ramu Yalamanchi povesteste, intr-un interviu pentru HotNews.ro, cum a lansat hi5, cum a evoluat reteaua de la inceputurile sale, cum difera strategia hi5 de cea a altor retele, cum se compara Romania cu alte piete importante unde opereaza hi5 si ce asteptari are de la piata locala.
Asculta integral interviul acordat HotNews.ro:
Descarca interviul in format MP3
Ramu Yalamanchi, in interviul acordat HotNews.ro:
Spre deosebire de alte retele lansate in aceeasi perioada - MySpace, Facebook - atentia noastra initiala a fost spre pietele internationale. Ne-am concentrat pe spaniola si am avut succes, iar apoi am copiat acea strategie in 50 de limbi diferite, in multe tari.Share-ul publicitatii in venituri este de 80% iar share-ul provenit din bunuri virtuale si jocuri este de 20%. In viitorul previzibil, iar pentru mine viitorul previzibil inseamna unul pana la doi ani, pot sa-mi imaginez platile directe de la utilizatori sa ajunga la 40-50% din veniturile noastre. In momentul obtinerii investitiei din 2007, valoarea afacerii era de peste 100 milioane de dolari. Probabil vom creste cu 40-50% in 2009 comparativ cu 2008.In momentul in care piata romaneasca de publicitate online masurata va ajunge la un niv