Pasionat pana la cer de domeniul tehnologic, Ionut Gaota, business group lead in cadrul Microsoft , spune ca este ancorat in realitatea virtuala 24 de ore pe zi, dedicandu-si tot timpul documentarii si rasfoirii paginilor web.
„Sunt online 24 de ore pe zi, la birou si acasa pe PC sau tableta, respectiv pe smartphone cand sunt pe drum, intre meeting-uri sau in deplasari. Majoritatea timpului de ’internet’ este ocupat de e-mail-uri, site-uri interne ale companiei si monitorizari ale campaniilor si mass media”, sustine managerul Microsoft.
O buna parte din activitatea pe care o desfasoara online, Ionut Gaota o petrece pe retelele de socializare, avand cont atat pe Facebook cat si pe LinkedIn.
„Retelele sociale au ajuns sa fie parte din viata de zi cu zi, fie cea profesionala, fie cea personala. Daca acum cativa ani linia care le desparteam era destul de clara in functie de tipicul lor – business sau consumer, astazi este din ce in ce mai greu sa le separam. La aparitie, de exemplu, Facebook era o retea de consumer, iar LinkedIn de business. Acum, insa, deja vedem cum tot mai multe mesaje de business patrund in Facebook, pe masura ce companiile dedica tot mai multa atentie acestui mediu de comunicare interactiv cu clientii, avand pagini dedicate si continut special creat. Iar utilizatorii de LinkedIn incep sa-si exprime tot mai des parerile personale si interactioneaza dincolo de interesele de job”, apreciaza Gaota.
Si-a „abandonat” contul de Twitter
Dupa ce i-au devenit extrem de familiare Facebook si LinkedIn, managerul Microsoft spune ca a renuntat la Twitter. Citeste si:PROFIL IT � Sorin Tranca, Friends Advertising: Prefer sa ma enerveze oameni decat sisteme de operarePROFIL IT - Iuliana Speriatu, AMD: PC-urile vor ajunge de dimensiunile unui smartphonePROFIL IT - Ionut Batu, BMW Motorrad: Intr-un final, ne vom teleporta
„Twitt