Life is good, trei cuvinte care au adus 100 milioane de dolari in acest an pentru afacerea fratilor Jacobs, un brand de imbracaminte prezent in 4.500 de magazine din State si in 27 de tari din lumea intreaga, potrivit publicatiei New York Times.
Bert, 42 de ani, si John Jacobs, 39 de ani, sunt fondatorii popularului brand Life is good din Boston. Sloganul lor puternic si optimist le-au adus, din 1994, aproape 20 de milioane de tricouri vandute sub brand-ul Life is good, punand bazele unei in tregi linii de fabricatie cu peste 900 de produse diferite, de la palarii la paturi pentru animale de companie.
Compania are deja un numar de 250 de salariati si continua sa creasca si astazi cu 30% pana la 40% anual in vanzari, existand in prezent 93 magazine independente Life is good care ofera exclusiv creatiile celor doi frati, care s-au familiarizat cu acest business inca din adolescenta, cand vindeau tricouri pe strazile din Boston trecatorilor. Pana la sfarsitul lui 2009 sunt anuntate inca 200 de magazine Life is good, ceea ce confirma succesul acestui brand american.
Life is good este inca un exemplu al unui start-up care a creat un adevarat brand. Desi majoritatea consumatorilor asociaza marile brand-uri cu gigantii Procter&Gamble, General Motors, Apple sau Nike, abilitatea de a constri un brand puternic nu mai este demult rezervata doar marilor “cheltuitori”.
“Un brand important se naste din introspective asupra culturii si dorintelor consumatorilor. Nu are nici o legatura cu marimea bugetului”, spune Susan Fournier, expert in branding si profesor de marketing la School of Management, Boston University. Exista destule exemple de suces care confirma aceasta teorie: Google, YouTube, Craiglist si Facebook au folosit doar puterea Internetului pentru a se promova, dezvoltandu-se in gigantii de astazi.
Popularul site de networking Facebook, de