Grupul Anchor, care a dezvoltat centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania din Capitala, a reusit sa atraga zeci de retaileri romani in mallul pe care il va deschide la jumatatea acestei luni in Chisinau, in parteneriat cu Leogrant, una dintre cele mai mari companii imobiliare din Republica Moldova.
Atat sectorul de imbracaminte si incaltaminte , cat si cele de food sau accesorii vor fi bine reprezentate de companiile romanesti producatoare sau care detin in franciza branduri internationale.
Pe partea de fashion, producatorii locali au gasit in MallDova - numele centrului comercial al Anchor Group din Chisinau - "poarta" prin care au putut depasi granitele tarii in incercarea de a se extinde si pe alte piete. Irina Schrotter, cu magazine sub acelasi brand, familia Mihet care produce articole de imbracaminte sub brandul House of Art sau omul de afaceri Cosmin Copaescu, managerul Bigotti, sunt doar cativa producatori locali care au semnat pentru intrarea in primul mall din Chisinau.
Branduri ca BSB, Fox, detinut, pe piata autohtona de compania Corssa sau Lee Cooper intrat in Romania prin intermediul companiei LCR Jeans, se vor regasi printre marcile care vor completa mixul celor aproximativ 100 de chiriasi ai centrului comercial, din dorinta de a-si mari numarul de unitati si implicit veniturile. Si brandul de imbracaminte pentru copii Mothercare, care se adreseaza persoanelor cu venituri peste medie isi extinde lantul de magazine in Moldova, tot prin intermediul companiei care gestioneaza activitatea din Romania.
Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, se numara printre companiile cu cele mai multe branduri prezente in MallDova, preluand aproximativ 2.500 de metri patrati. "Este plasat foarte bine si cu siguranta va schimba obiceiurile locale de mers la shopping. Vom intra cu Debenhams pe 1.600 de metri patrati, cu un magazin Olsen,