•Purtatorul de cuvant al E.ON Moldova SA, Lucian Luca, spune ca anul acesta societatea va realiza o investitie de 1 milion de Euro pentru reabilitarea retelelor din cartierele Dacia, Canta si Pacurari
Desi din ce in ce mai multi ieseni sunt nemultumiti de serviciile oferite de E.ON Moldova SA (fosta Electrica SA), pentru ca foarte des se intrerupe curentul din cauza unor avarii, furnizorul de energie electrica pare sa amane la nesfarsit realizarea unor investitii care ar putea sa rezolve aceste probleme. "Frecvent se intrerupe lumina, cate trei sau patru ore, de cateva ori pe saptamana si, din cauza socurilor, se strica aparatura electrocasnica. Intr-o sambata, la ora 14.00, s-a intrerupt curentul electric iar la ora 18.00 situatia inca nu era remediata, dupa ce, in prealabil, in acea saptamana, mai fusesera astfel de intreruperi, de circa doua - trei ori pe zi. Am telefonat la 'deranjamente' si o doamna foarte ofuscata ne-a raspuns: 'doar e iarna, nu vi se strica nimic in frigidere, ce, nu puteti sta pana luni asa?', raspuns care venea sambata. Asa lucreaza acesti domni, care emit facturi pe care scrie la rubrica abonament servicii de 'buna calitate' si care nu remediaza defectiunile ce apar din vina lor", a mentionat un cititor al cotidianului ZIUA de Iasi intr-o scrisoare adresata redactiei. Conducerea E.ON Moldova SA sustine ca in zona Pacurari trebuie facute reparatii la instalatiile electrice, reparatii care insa nu se pot face decat in timpul noptii pentru a afecta cat mai putini clienti. "In zona Pacurari apar defectiuni care nu pot fi remediate decat in cursul noptii, pentru a fi afectati un numar cat mai mic de clienti. De obicei intreruperile de electricitate au loc intre orele 1.00 si 3.00. Degeaba se plang oamenii, pentru ca avariile nu pot fi anuntate iar intreruperile sunt anuntate atat in presa scrisa, cat si la radio", a declarat L