Preferintele utilizatorilor Cosmote, unul dn principalii operatori de telefonie mobila din Romania, sunt dintre cele mai diverse, de la telefoane care incap usor in buzunar pana la telefoane cat mai complexe. Despre cum abordeaza jucatorul telecom piata locala prin experienta unui om care a lucrat in FMCG in tari precum Grecia sau Bulgaria, afla dintr-un interviu cu Panos Makris, director comercial al companiei.
Panos Makris a fost numit, in februarie, director comercial al Cosmote. Din aceasta functie el coordoneaza diviziile de vanzari, marketing, comunicare si distributie. Cel mai important eveniment din perioada petrecuta pana acum in Romania a avut loc chiar ieri, cel al lansarii serviciilor 3G.
„Ma aflu in Romania de 3 luni si 11 zile. In aceasta perioada, am observat ca intre Romania, Bulgaria si Grecia, tari in care am lucrat in ultimii 17 ani, exista o multime de similaritati. O particularitate in ceea ce priveste tara voastra este ca a crescut puternic in ultimii 10 ani – si in Bulgaria s-a putut observa un trend asemanator, insa in Romania procesul de dezvoltare a fost mai rapid si mai puternic”, a declarat Makris, intr-un interviu acordat Wall-Street.
Una din provocarile pe care le va intampina din noua functie consta in atingerea obiectivelor propuse de companie: „avem bugete de care trebuie sa tinem cont si anumite targeturi”. Apoi, el va trebui sa analizeze schimbarile de pe piata – „este necesar sa fac asta, deoarece piata telecom este una in continua miscare”.
Prioritatea Cosmote si, implicit, a lui Panos Makris, este orientarea pe consumatori si pe ceea ce isi doresc acestia. Lansarea in martie a noului portofoliu de abonamente Perfect pentru tine intareste ideea sustinuta de grec: „nu ne vom orienta doar pe promovarea unui anumit tip de produse, filosofia noastra este sa oferim utilizatorilor ceea ce isi doresc”.
@