Subaru Motors Trading, importatorul marcii japoneze pe piata locala, a demarat lucrarile pentru un centru de servicii post vanzare in Bucuresti, in care va investi 9 milioane de euro. Centrul va fi construit pe un teren de 15.000 de metri patrati, situat in apropiere de iesirea spre Autostrada Soarelui.
"Dezvoltam in prezent un proiect de aftersales din care am terminat prima faza, cu o constructie pentru o sectie de caroserie si vopsitorie. Avem construit si un depozit de piese care deserveste piata din Romania si Moldova", a declarat Stavros Kanonopoulos, directorul general al companiei. Investitia pentru achizitia terenului si constructia sectiilor de servicii post vanzare s-a ridicat la 7 milioane de euro.
"Planul nostru este ca in doi ani sa mai investim 2 milioane de euro pentru urmatorul pas, o cladire cu 10 posturi de lucru pentru service. Unitatea va fi cea mai mare din Romania", a spus Kanonopoulos. Reteaua de distributie a marcii japoneze este formata in prezent din 13 showroom-uri, dintre care trei opereaza in Bucuresti. Cea mai noua reprezentanta a fost inaugurata in acest an in Capitala, in cartierul Militari.
"Pentru restul tarii planuim pentru anul viitor trei sau patru showroom-uri, in functie de timing pentru semnarea contractelor", a adaugat Kanonopoulos. Noile unitati urmeaza sa fie deschise in Ploiesti, Targu-Mures, Pitesti si Galati.
In ceea ce priveste rezultatele comerciale, Subaru estimeaza ca la sfarsitul anului vanzarile vor ajunge la 700 de unitati, dupa ce pana in prezent a comercializat 500 de masini. Cea mai mare parte a vanzarilor, circa 60%, este reprezentata de modelul Forester, cu alimentare pe benzina.
"Acum avem si motorul diesel, si speram ca modelele Legacy si Outback sa creasca astfel in vanzari", a comentat Kanonopoulos.
Compania a lansat saptamana aceasta si modelul Forester cu motoriz