Bernd Lembcke, vicepreşedinte executiv al Trump Organization, s-a întâlnit ieri cu hotelierii clujeni. La eveniment a participat şi Petru "Pepe" Petrina, preşedintele companiei de consultanţă Strategic Management Advisers.
Asociaţia Hotelierilor Clujeni a organizat ieri, 6 iunie, o discuţie cu cei care lucrează în domneiu şi i-au avut ca invitaţi speciali pe Bernd Lembcke, Executive Vice President al Trump Organization şi Managing Director al Trump Florida Properties, şi Petru "Pepe" Petrina, President Strategic Management Advisers.
Bernd Lembcke a vorbit despre cum să-şi dezvolţi afacerea în vremuri de criză şi despre puterea pe care o are un brand, temă de interes pentru această perioadă. Lembcke lucrează pentru Donald Trump de 17 ani şi administrează complexul de relaxare Mar-a-Lago, din cunoscuta staţiune turistică Palm Beach din SUA.
Bernd Lembcke le-a împărtăşit hotelierilor clujeni câteva dintre „micile lui secrete" care au contribuit semnificativ la creşterea veniturilor aduse de complexul Mar-a-Lago. Ponturile despre care le-a spus sunt: a angajat un florist în locul contractării serviciilor unei firme de specialitate, a schimbat operatorul de telefonie mobilă, organizează în fiecare zi de vineri şi sâmbătă evenimente caritabile şi chiar a redus frecvenţa de colectare a gunoiului, scăzând astfel factura la salubrizare. Cu alte cuvinte, Bernd Lembcke i-a atenţionat pe hotelierii clujeni să fie atenţi la cheltuieli care par "nesemnificative", în aparenţă.
Cortul care economiseşte bani
Acesta le-a mai povestit cum amplasarea unui cort şi construirea unei săli de spectacole au adus milioane de dolari lui Trump. „Probabil că mulţi nici nu aţi făcut un calcul până acum să vedeţi câţi bani poate aduce un cort. Un cort înseamnă ceva banal în mintea multora. Atenţie: pentru un cort nu plăteşti taxe, nu e nevoie de aer condiţionat decât la