Librăria Okian găzduieşte, de ieri, cea mai nouă expoziţie personală semnată de Doina Liliana Dănescu. Ceramica şi pictura artistei, reunite sub titlul „Samburu – tărâm fascinant”, reprezintă o imagine a Africii, în general, şi a Kenyei în special, „refăcută”, prin arta decorativă şi grafica.
„Tema a venit de la nepotul meu – George Paul Meiu, care este la Chicago şi îşi face lucrarea de doctorat în africanologie. M-a fascinat tot ce am primit de la el. Este o temă fără sfârşit pentru mine, o sursă inepuizabilă, pentru că europenii nu văd lumea lor în felul în care trăiesc ei”, a declarat, la expoziţie, Doina Liliana Dănescu.
Potrivit Veronicăi Bodea Tatulea, artist plastic şi critic de artă, „ceea ce este copleşitor în vizionarea acestor lucrări constă în senzaţia intensă că eşti privit de personajele pe care ai impresia că doar tu le priveşti. Parcă eşti iscodit, cântărit, la intersecţia unor priviri care te aţintesc din mijlocului unei tăceri siderale”. Librăria Okian găzduieşte, de ieri, cea mai nouă expoziţie personală semnată de Doina Liliana Dănescu. Ceramica şi pictura artistei, reunite sub titlul „Samburu – tărâm fascinant”, reprezintă o imagine a Africii, în general, şi a Kenyei în special, „refăcută”, prin arta decorativă şi grafica.
„Tema a venit de la nepotul meu – George Paul Meiu, care este la Chicago şi îşi face lucrarea de doctorat în africanologie. M-a fascinat tot ce am primit de la el. Este o temă fără sfârşit pentru mine, o sursă inepuizabilă, pentru că europenii nu văd lumea lor în felul în care trăiesc ei”, a declarat, la expoziţie, Doina Liliana Dănescu.
Potrivit Veronicăi Bodea Tatulea, artist plastic şi critic de artă, „ceea ce este copleşitor în vizionarea acestor lucrări constă în senzaţia intensă că eşti privit de personajele pe care ai impresia că doar tu le priveşti. Parcă eşti iscodit, cântărit, la intersecţ