Razer şi-au făcut un adevărat "renume" pentru perifericele lor. Mulţi ar spune că renumele se datorează durabilităţii scăzute a produselor lor, însă adevărul este că de fapt au venit pe piaţă cu foarte multe produse ce au adus întotdeauna ceva nou. DeathAdder nu este un maus nou, însă versiunea 2013 aduce câteva actualizări.
Primul DeathAdder a fost considerat pentru multă vreme cel mai bun maus de gaming (cel puţin la low-sens) şi a început să îşi piardă din succes în momentul în care a apărut versiunea 3.5G. De fapt, existau tot felul de discuţii cum că 3.5G nu ar fi mai bun şi aşa mai departe. Cert este că G400 de la Logitech le-a cam furat din succes celor de la Razer deoarece oferea un senzor foarte bun, comparabil în multe scenarii, alături de o formă la care majoritatea userilor se puteau adapta mult mai uşor.
V-am mai spus cu alte ocazii, când am mai testat mauşi, că timpul şi efortul depus pentru adaptarea la un maus sunt factori cheie, deoarece, dacă nu îţi cade bine în mână în cele două minute cât îl testezi la un comerciant sau la un prieten, vei renunţa la achiziţionarea acelui maus.
Eu unul nu am putut niciodată să mă înţeleg cu forma lui DeathAdder. Acesta este şi motivul pentru care întotdeauna am preferat mauşii optici de la SteelSeries sau de la Logitech. Forma lor, alături de dimensiunile mai mici, nu îmi provocau dureri ale degetelor indiferent de cât de îndelungată era sesiunea de gaming.
Am observat de-a lungul timpului că majoritatea utilizatorilor ce preferă unul dintre cei doi mauşi (DeathAdder sau MX518/G400) nu se poate adapta la celălalt nici în ruptul capului. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu mine şi mă simt obligat să vă povestesc acest detaliu deoarece nu vreau să credeţi că am o reală preferinţă. Adevărul este că prefer precizia.
Totuşi, dacă la primul DeathAdder aveam dureri ale degetelor arătător şi mijlo