La sfarsitul lunii martie va incepe cea de-a doua sesiune a programului pilot „Online Marketing Academy” , organizat de Google in colaborare cu agentii partenere si universitati romanesti de top din domeniul economic, tehnic si de comunicare. Programul are ca obiectiv dezvoltarea si sprijinirea viitorilor specialisti in domeniul online.
Prima faza a programului Online Marketing Academy s-a derulat in toamna anului trecut in 4 orase, Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara si Bucuresti, si a cuprins cursuri de notiuni de baza in online marketing. In total au fost sustinute peste 150 de ore de curs pentru peste 1500 de studenti.
Obiectivul final al programului este ca participantii sa obtina certificarea Google Certified Individual (GQI), iar apoi plasarea acestora pe pozitii de „account manager” sau “online marketing specialist” in agentii de marketing sau „online marketing managers” in companii de top.
„Cu aproximativ 100 de mii de companii prezente online, Romania are un potential important de dezvoltare. Exista mult loc de crestere in zona de online, in conditiile in care un numar nu foarte mare din aceste companii folosesc servicii de promovare online, iar cunostintele in acest domeniu sunt inca destul de restranse. Prin acest program, ne-am propus sa pregatim si certificam un numar semnificativ de persoane, iar apoi le sprijinim sa isi gaseasca un loc de munca in agentiile de online”, a declarat Rares Rusu, Marketing Manager, Google Romania.
Ce urmeaza
Daca in prima parte au fost vizate notiunile de baza, a doua sesiune a programului Online Marketing Academy va cuprinde 10 cursuri de tehnici avansate de online marketing, pe teme precum: cum sa folose�ti AdWords pentru promovarea afacerilor online si atragerea de noi clienti, cum functioneaza agentiile de marketing, mobile advertising, Advanced Search & Display. Cursurile se vor desfasura