Primăria şi consiliul local Alba Iulia propun un logo şi o siglă ce vor fi imprimate pe materialele promoţionale turistice. Acestea vor fi aplicate în zona obiectivelor turistice , dar şi pe mijloacele de transport în comun sau umbrelele teraselor sezoniere şi pot fi personalizate în funcţie de evenimentele care au loc în oraş.
Oraşul Alba Iulia va avea o siglă reprezentativă. Aceasta este forma stilizată a formei hexagonale pe care o are Cetatea Alba Carolina. Sigla va putea fi adaptată în funcţie de evenimentul care are loc în municipiu.
Se doreşte aplicarea brand-ului pe materialele promoţionale şi în zona obiectivelor turistice şi a spaţiilor din oraş, inclusiv pe mijloacele de transport în comun sau pe umbrelele teraselor sezoniere. O primă formă a brandului de Alba Iulia a fost prezentată ieri în cadrul şedinţei de consiliu local.
Logo stilizat
„Este un logo turistic viu colorat. Pentru conceperea lui am cerut părerea unui expert din Olanda. Logo-ul turistic este inspirat din cel al oraşelor Roterdam, Edinburg şi Copenhaga şi poate fi înglobat în promovarea diferitelor evenimente“, a spus Mihai Coşer, purtătorul de cuvânt al Primăriei. El este şi cel care s-a ocupat de conceperea logo-ului, care nu a implicat nici o cheltuială financiară.
„Este nevoie să avem un brand pentru a unii locuitorii oraşului din diferite sectoare de activitate publice sau private sub o singură reprezentare şi identitate cu scopul unic de promovare a oraşului nostru. Această comuniune asigură forţa mesajelor de marketing care pleacă dinspre Alba Iulia spre lume“, a mai spus Coşer. Logo-ul va fi însoţit şi de un mesaj atractiv, precum „La Alba Iulia istoria are viitor“ sau „Cetate pentru eternitate“.
Păreri împărţite
Logo-ul Cetăţii Alba Iulia a stârnit controverse între consilierii locali. Acesta a fost pe placul lui Mih