Agentiile Scala JWT si Cohn&Jansen au anuntat, joi, ca au decis sa fuzioneze, noua companie urmand sa se numeasca Cohn&Jansen JWT. Potrivit unui comunicat de presa, actionariatul va fi format din cei care detineau cele doua companii - Petra Hoyos, respectiv Andrei Cohn, Cristina Jansen si Peter Jansen. Acesta din urma a explicat pentru HotNews.ro ca doua sunt motivele fuziunii: faptul ca sefii celor doua agentii se cunosteau foarte bine, respectiv ca partile isi completeaza portofoliul de clienti internationali si locali, ceea ce asigura "continuitate".
Cohn&Jansen JWT va avea 50 de angajati si o cifra de afaceri combinata (exclusiv din fee-uri de agentie) de 1,8 milioane de euro, potrivit informarii de presa.
Peter Jansen a spus pentru HotNews.ro ca rezultatul fuziunii este "un parteneriat echilibrat", in care Andrei Cohn, Cristina Jansen si Peter Jansen au aproape 50% din noua companie, iar Petra Hoyos - "putin peste 50%". In acord exista si o parte variabila, primii trei putand obtine parti suplimentare, in functie de atingerea unor anumite tinte.
Peter Jansen:
Sunt doua motive foarte simple pentru aceasta fuziune. Primul - ne cunosteam, Andrei si Cristina o stiau foarte bine pe Petra. Apoi - ei au clienti internationali, noi clienti locali. Impreuna avem un "pool" de clienti locali si internationali, clienti activi care ne asigura continuitatea.Intr-o saptamana ei (cei de la Scala) se vor muta la sediul nostru, al Cohn&JansenAndrei Cohn va fi creative director la Cohn&Jansen JWT, iar Cristina Jansen se va ocupa de online. Eu si Petra suntem parteneri "non-executive", dar vom ajuta in special in atragerea de "new business"Anul viitor urmarim sa inregistram o cifra de afaceri in crestere cu 15%Discutiile privind aceasta fuziune au inceput in urma cu mai multe luni
Petra Hoyos, citata in comunicat:
"Asa cum se intampl