Controversata frunza din logo-ul turistic al Romaniei a fost utilizata si in 2010, dar si in 2009, de o companie slovena care a organizat, printre altele, o conferinta pe tema mediului inconjurator.
Conform site-ului companiei slovene de business si training Planet GV, care are sediul in Liubliana, frunza cu pricina a fost folosita ca logo atat la o conferinta organizata in luna septembrie, cat si la editia ei anterioara, din 2009.
Mai mult, din imagini se vede ca ea a figurat si pe trofeul si diplomele oferite participantilor.
Logo-ul respectiv a fost folosit si de Posta din Slovenia, frunza buclucasa putand fi vazuta pe toate masinile ce transportau scrisori sau alte bunuri de catre Posta Slovena.
Insa, daca ne uitam cu atentie exista si o mica diferenta intre cele doua logouri. Frunza din brandul turistic romanesc are 3 rotite si nu doua cum apare in Slovenia.
Logo-ul folosit in noul brand turistic al Romaniei a declansat un scandal de proportii in aceasta vara, chiar in ziua lansarii sale la Expozitia Mondiala de la Shangai, dupa ce s-a constatat ca, pe Internet, frunza buclucasa era conceputa de un amator si putea fi achizitionata la numai 250 de euro.
Pana la urma, Oficiul International pentru Inventii si Marci (OHIM) si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) au declarat brandul turistic al Romaniei original si unic, acesta urmand sa fie folosit in toate campaniile internationale de promovare.
Controversata frunza din logo-ul turistic al Romaniei a fost utilizata si in 2010, dar si in 2009, de o companie slovena care a organizat, printre altele, o conferinta pe tema mediului inconjurator.
Conform site-ului companiei slovene de business si training Planet GV, care are sediul in Liubliana, frunza cu pricina a fost folosita ca logo atat la o c