Clienţii firmei de curierat Fan Courier au fost ţinta unei tentative de fraudă, fiind sunaţi de persoane care au pretins a fi reprezentanţi ai companiei şi le-au promis premii în bani sau obiecte de uz casnic, în schimbul achiziţionării unei cartele telefonice şi comunicării PIN-ului.
Fan Courier a primit o serie de reclamaţii din partea unor persoane, care au fost victime ale acestor acţiuni de fraudare prin telefon, se arată într-un comunicat al companiei. Compania precizează că nu are în derulare o astfel de campanie şi nici nu va derula promoţii care să implice achiziţionarea de cartele telefonice şi comunicarea unor date confidenţiale ale actualilor şi potenţialilor săi clienţi.
"Am anunţat toţi clienţii Fan Courier prin email, cu privire la asemenea tentative de fraudă. De asemenea, am semnalat situaţia autorităţilor îndreptăţite să ia măsuri în astfel de cazuri şi am introdus un avertisment pop-up pe site-ul Fan Courier", a declarat directorul Fan Courier, Neculai Mihai. (L.H.)
Clienţii firmei de curierat Fan Courier au fost ţinta unei tentative de fraudă, fiind sunaţi de persoane care au pretins a fi reprezentanţi ai companiei şi le-au promis premii în bani sau obiecte de uz casnic, în schimbul achiziţionării unei cartele telefonice şi comunicării PIN-ului.
Fan Courier a primit o serie de reclamaţii din partea unor persoane, care au fost victime ale acestor acţiuni de fraudare prin telefon, se arată într-un comunicat al companiei. Compania precizează că nu are în derulare o astfel de campanie şi nici nu va derula promoţii care să implice achiziţionarea de cartele telefonice şi comunicarea unor date confidenţiale ale actualilor şi potenţialilor săi clienţi.
"Am anunţat toţi clienţii Fan Courier prin email, cu privire la asemenea tentative de fraudă. De asemenea, am semnalat situaţia autorităţilor îndreptăţite să ia măsuri în astfe