Camera de Comerţ şi Industrie Braşov va avea, începând din luna mai, o nouă identitate vizuală. Ieri, directorul de imagine al instituţiei, Ionuţ Ţaţa, a anunţat încheierea primei etape din selecţia de oferte pentru realizarea noii sigle a instituţiei.
Colegiul Director al CCI Braşov a avut de ales dintre câteva zeci de sigle depuse de zece candidaţi – artişti independenţi şi firme de specialitate. „Dintre aceştia a fost ales candidatul a cărui ofertă a corespuns cel mai bine principiilor şi valorilor pe care Camera de Comerţ şi Industrie Braşov încearcă să le promoveze”, a declarat Ţaţa.
Candidatul desemnat câştigător al primei etape va trebui să elaboreze un concept complet de identitate vizuală pentru sigla organizaţiei oamenilor de afaceri braşoveni, aceasta urmând să fie lansată la începutul lunii mai.
Luna viitoare, CCI Braşov intenţionează să realizeze, în măsura în care autorii sunt de acord, să expună propunerile primite în prima etapă pentru a-i promova pe candidaţi, dar şi pentru a asigura transparenţa procesului decizional. Camera de Comerţ şi Industrie Braşov va avea, începând din luna mai, o nouă identitate vizuală. Ieri, directorul de imagine al instituţiei, Ionuţ Ţaţa, a anunţat încheierea primei etape din selecţia de oferte pentru realizarea noii sigle a instituţiei.
Colegiul Director al CCI Braşov a avut de ales dintre câteva zeci de sigle depuse de zece candidaţi – artişti independenţi şi firme de specialitate. „Dintre aceştia a fost ales candidatul a cărui ofertă a corespuns cel mai bine principiilor şi valorilor pe care Camera de Comerţ şi Industrie Braşov încearcă să le promoveze”, a declarat Ţaţa.
Candidatul desemnat câştigător al primei etape va trebui să elaboreze un concept complet de identitate vizuală pentru sigla organizaţiei oamenilor de afaceri braşoveni, aceasta urmând să fie lansată la începutul luni