Constructorul auto japonez Toyota Motor Corp. si-a anuntat intentia de a realiza, in 2006, un total de 9,06 milioane de autovehicule, inclusiv marcile Daihatsu si Hino, amenintând astfel pozitia de lider a producatorului american General Motors. Dupa cum informeaza cotidianul german Bild, este pentru prima data când productia companiei japoneze depaseste cota de noua milioane de autovehicule, ceea ce reprezinta o crestere de zece procente fata de acest an, când productia vehiculata a fost de 8.230.000 de autovehicule. Potrivit unui comunicat, productia din 2005 a rivalilor de la General Motors ar fi de aproximativ 9.080.000, insa pentru 2006 sunt prevazute reduceri consistente, ca urmare a planurilor de restructurare a companiei americane, care prevad inchiderea mai multor departamente. In mod surprinzator, succesul companiei Toyota nu vine de pe piata interna, ci din Statele Unite, unde marca japoneza are o cota de piata de 12,6 la suta. Conform estimarilor, in perioada urmatoare, compania japoneza va porni o campanie de cucerire a pietei europene, intentia niponilor fiind de a creste vânzarile si gratie fabricilor de pe batrânul continent, din Franta (de la Valenciennes si Yaris) si Cehia (de la Aygo). Printre planurile indraznete ale constructorului japonez se afla si o crestere a vânzarilor in 2006, pâna la 8,85 milioane de vehicule in intreaga lume, cu noua procente mai mult decât in acest an, când cifra vânzarilor a atins 8,09 milioane de autoturisme. Constructorul auto japonez Toyota Motor Corp. si-a anuntat intentia de a realiza, in 2006, un total de 9,06 milioane de autovehicule, inclusiv marcile Daihatsu si Hino, amenintând astfel pozitia de lider a producatorului american General Motors. Dupa cum informeaza cotidianul german Bild, este pentru prima data când productia companiei japoneze depaseste cota de noua milioane de autovehicule, ceea ce reprezinta o