Competiţia între cele trei segmente se dă în fiecare zi, mai ales la orele de vârf, când pietonii sunt nevoiţi să-şi facă sprinteni loc pe trotuarele din oraş. Citeşte şi:
Lista trotuarelor trecute la reparaţii
Pietonii se strecoară printre autoturisme şi utilaje
Trotuarele, lacuri de acumulare după ploi
Trotuarele cu pietriş, ocolite de ieşeni
Trotuarele, acaparte de gropi şi maşini
Pe lângă piedicile uzuale, gropi, pietriş şi bălţi, cei care au de făcut drumuri pe jos trebuie să se înarmeze cu răbdare, să se deplaseze printre maşinile lăsate pe partea carosabilă destinată pietonilor şi să se ferească atunci când aud soneriile bicicliştilor.
Get the Flash Player to see this player. url=/editor_files/Flash/Locale/Iasi/pomi fructiferi/P3260026.flv width=255 height=255 loop=false play=false downloadable=false fullscreen=true displayNavigation=true displayDigits=true align=left dispPlaylist=none playlistThumbs=false
„Când iese lumea de la serviciu este foarte aglomerat în Podu Roş. Mai sunt şi tonetele plasate «strategic» în staţia de autobuz, care îi atrag în număr mare pe oameni “, afirmă Ioana U., studentă. Cele mai mari provocări rămân însă gropile şi peticelile lăsate în urmă cu neîndemânare de muncitorii regiilor din Iaşi.
„Sparg străzile şi trotuarele proaspăt asfaltate, în loc să se coordoneze între ei. Nu e normal să se facă atâta risipă“, este de părere Cristian Oprea, inginer.
Oficialii Primăriei au prevăzut pentru acest an modernizări pe 50 de străzi, urmând ca restul problemelor să fie rezolvate în anii viitori.
Get the Flash Player to see this player. url=/editor_files/Flash/Locale/Iasi/pomi fructiferi/t