Sursa foto: Mediafax/ alexandru Hojda
Meciul România – Ungaria (3-0), difuzat de Antena 1, a depășit la scor toate celelalte posturi de televiziune în materie de audiență. Peste patru milioane de români au urmărit partida, o audiență de multe ori mai mare decât a următorului clasat. La nivel urban, cu meciul de fotbal, Antena 1 a avut un rating de 10 ori mai mare decât Pro TV.
Paginademedia.ro prezintă în continuare datele de audiență ale meciului de aseară.
LA NIVEL NAȚIONAL.Peste patru milioane de români din întreaga țară au fost cu ochii pe meciul dintre România și Ungaria. Antena 1 a fost la o distanță serioasă de cel de-al doilea post clasat, Acasă TV, care a concurat meciul cu serialul Regina. Pro TV a fost ocupantul locului trei, cu o medie națională de 631.000 de telespectatori pe minut.
Postul GSP TV, care a difuzat de asemenea meciul, a avut 167.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul nouă în audiențe. Cifrele au fost peste media postului.
LA NIVEL URBAN. La orașe, meciul a avut o medie de 2,5 milioane de telespectatori (23,9% rating) și o cotă de piață de aproape 50%. Acasă TV a ocupat locul al doilea și la nivel urban, iar Pro-ului i-a revenit locul al treilea. GSP TV a avut 67.000 de telespectatori, plasându-se pe locul 11 în audiențe.
PUBLICUL COMERCIAL. Meciul România – Ungaria i-a adus Antenei 1 o medie de 1,2 milioane de telespectatori din publicul comercial (persoane cu vârste între 18 și 49 de ani). Pe locul doi s-a poziționat Pro TV.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de