În fiecare an, 24/7 Wall Street identifică 10 branduri importante americane cărora le prezice dispariţia în următorul an. Lista din acest an reflectă brutalitatea competiţiei din anumite industrii şi motivul pentru care anumite companii nu îşi pot permite să fie pe ultimul loc în ceea ce priveşte eficienţa, inovaţia sau finanţarea.
1. American Airlines va dispărea în 2013 din cauza ineficienţei. A fost principalul transportator din SUA pentru aproape 30 de ani şi a supravieţuit în perioade în care alte companii au falimentat. A pierdut avantajul când Northwest a fuzionat cu Delta şi cei de la Continental au dat mâna cu United. În ultimii doi ani, American Airlines a devenit o companie de transport aerian, de nivel mediu.
2. Research In Motion (RIM) poate fi cel mai bun exemplu de companie inovatoare care şi-a pierdut reputaţia. Drept urmare, va dispărea în anul 2013, prevăd cei de la 24/7 Wall Street. Cu cinci ani în urmă, RIM a fost singura firmă producătoare de smartphone-uri BlackBerry şi deţinea aproape toată piaţa. Greşeala fatală a fost neadaptarea tehnologiei la nevoile consumatorilor. În iunie 2007, Apple a lansat iPhone-ul, restul fiind istorie.
3. Pacific Sunwear nu mai are capital pentru a concura şi va dispărea anul viitor. În cel mai recent raport al companiei, se spune că unul dintre cele mai mari riscuri a fost reprezentat de faptul că a scăzut simţitor capitalul şi nu şi-a îndeplinit obligaţiile financiare.
Cei de la 24/7 Wall Street au făcut şi anul trecut predicţii foarte bune, viteza de îndeplinire a acestora fiind surprizătoare. MySpace a fost vândut de News Corp la mai puţin de o săptămână, după publicarea listei 24/7 Wall Street. Câteva dintre nominalizatele de pe listă nu mai există. Saab a dat faliment la numai 5 luni dupa ce 24/7 Wall Street au dat publicitatii lista lor cu predictii. În noiembrie 2011, E