O imagine panoramică cu privelişti din capitala Cehiei, statui vii, teatru de stradă şi caricaturişti
Berea Staropramen, cel mai recent brand din portofoliul Bergenbier, va fi lansat printr-o serie de evenimente în prin care consumatorii sunt invitaţi să savureze o bere cehească în spiritul şi atmosfera unică a oraşului Praga. Caravana va începe astăzi în Bucureşti şi va continua în Timişoara, Cluj, Braşov şi Iaşi.
„Ne-am inspirat din valorile brandului Staropramen provenite din tradiţia şi cultura unei capitale cu o istorie fascinantă şi am transpus atmosfera din oraşul de aur în mijlocul consumatorilor români. Am mers mai departe şi ne-am dorit să-i provocăm, să-i învăţăm să spună noroc în cehă (Na zdravi!), să savureze aerul boem alături de o bere excepţională, să se bucure de distracţie şi de nenumărate surprize”, a spus Mihai Fetcu, creative director Lowe&Partners, firma care se va ocupa de lansarea berii.
Participanţii la evenimente vor fi întâmpinaţi de acordurile muzicii ceheşti tradiţionale şi vor primi la intrarea pe teritoriul Staropramen, un cort de peste 200 de metri pătraţi, un „permis de liberă trecere” pentru cele trei zile în care caravana va poposi în oraşul lor. O imagine panoramică cu privelişti din Praga, statui vii, teatru de stradă, caricaturişti şi un poştaş care va împărţi vederi timbrate pe care consumatorii le pot completa „din teritoriul praghez Staropramen” şi trimite direct către cei dragi, vor face parte din atmosfera de sărbătoare. O imagine panoramică cu privelişti din capitala Cehiei, statui vii, teatru de stradă şi caricaturişti
Berea Staropramen, cel mai recent brand din portofoliul Bergenbier, va fi lansat printr-o serie de evenimente în prin care consumatorii sunt invitaţi să savureze o bere cehească în spiritul şi atmosfera unică a oraşului Praga. Caravana va începe astăzi în Bucureşti şi