Piata de publicitate online va creste. Bannerul traditional va scadea in importanta si in curand vom vedea publicitate romaneasca pe Google+ sau Pinterest. Adevarat sau fals? Jurnalistii Wall-Street.ro propun un nou format de articole, original si inedit – noi venim cu afirmatii pe care specialisti din piata le comenteaza si le noteaza in functie de gradul de veridicitate si propriile convingeri.
O afirmatie a Wall-Street.ro poate fi notata de la 1 la 10, in functie de gradul de corectitudine al ei. Astfel, daca o afirmatie primeste nota 1 inseamna ca specialisul din piata o considera total falsa/imposibil de realizat, in timp ce nota 10 inseamna ca este complet de acord cu respectiva afirmatie.
Mai mult, specialistii din piata sunt invitati sa argumenteze notele aferente afirmatiilor.
Un prim material al Wall-Street.ro pe acest format are in prim plan online-ul romanesc, “disecat” prin zece afirmatii ce au fost notate de mai multi specialisti din piata, persoane cu experienta bogata in online si tehnologie.
Respondentii sunt Ioana Anescu (sefa IAB Romania), Dan Balotescu (partener Media Investment), Loredana Baracu (buying director la Zenith Romania ), Orlando Nicoara (seful Mediafax Group), Dorin Boerescu (CEO 2Parale.ro), Stefan Iordache (seful Leo Burnett), Sergiu Biris (general manager Trilulilu.ro), Mihai Seceleanu (CEO InternetCorp.), Cristian Manafu (owner The Connector & Partners si partener Evensys), Silviu Toma (project manager Starcom MediaVest Group) si Gabriel David (digital communications manager in Zed Digital, divizia de digital a Zenith Romania).
In tabelul de mai jos puteti vizualiza enunturile propuse de Wall-Street.ro, media notelor oferite de catre cei 11 respondenti, precum si cine a dat cea mai mica, respectiv cea mai mare nota.
(Click pentru a mari tabelul)
Dupa cum se