Spectatorul ramine captiv pe parcursul povestii cu final imprevizibil. Pentru ca nimeni nu are timp sa se gindeasca la final. In concertul live Tubular Bells III, lansind single-ul pop "Man in the Rain" (1998), a preferat Mike Oldfield sa apara alaturi de senzuala Pepsi Demacque in locul interpretei cu care a inregistrat vocal albumul, Cara Dillon? Asa s-a parea, data fiind inadvertenta video-vocal. Exista inregistrari din concert in care apare Pepsi, mimind, pe cind vocea apartine Carei Dillon. Pepsi a cintat si ea, dar mult mai prost. Din ce in ce mai mult, fenomenul Pepsi nu mai descrie vreun caz particular, ci s-a generalizat, ni se atrage atentia in spectacolul Visul unei nopti de gala din Maideyi (29 ianuarie). Fenomenul care da tema spectacolului s-a extins in show-business, in special in televiziune. Spectacolul este un one-man-show independent, sustinut de Alin Florea, actor la Teatrul "Maria Filotti" din Braila, dupa scenariul pianistului Cornel Cristei, care-l acompaniaza, in regia lui Radu Nichifor. Aceasta reprezentatie mi-a captat interesul prin tema si prin"bestiarul artistic" facut la inceput, aspect secundar, dar de actualitate. Nu mai de actualitate, insa, decit problematica omului din umbra. "Derrière chaque grand homme il y a une femme", ar zice francezul, divagind de la subiect. Taxonomia personajelor implicate in realizarea unui show de divertisment gen «Vocea Romaniei», de la boss, producator, regizor de platou, cameramani si pina la animatori si "aplaudaci" (cum sint numiti cei ce aplauda intr-o emisiune TV cu public), dobindeste in actualul scenariu tente animaliere (ex. "maimutoi"). Animale de prada si animale de pinda isi dau concursul pentru a delecta alti vulturi, instalati confortabil in fata televizorului, avizi de iluzie si senzational. In acelasi timp, victime ale fenomenului Pepsi. Ruptura dintre voce si imagine, semanata aproape pro