Black Friday, exploatat la maximum. „Sărbătoarea” reducerilor, împrumutată de la americani, a fost un adevărat boom mediatic, în zona online. „Black friday” a avut parte de peste 6.000 de apariții în presa online, potrivit unei analize MediaIQ, pentru paginademedia.ro.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cum s-a văzut evenimentul reducerilor, în cifre.
Black Friday a avut 6.065 de apariții în online, în perioada 1 noiembire – 22 noiembrie (în jurul prânzului). Iar principalele publicații online care au scris cel mai mult pe acest subiect au fost romanialibera.ro. evz.ro și realitatea.net, mai arată raportul MediaIQ.
Pe lângă acestea, sintagma Black friday a avut parte și de 3.981 de menționări în social media.
Emag a fost de departe cel mai prezent în presă, în ultima lună. cu aproape 1.400 de apariții.
Sursa: MediaIQ
Black Friday, exploatat la maximum. „Sărbătoarea” reducerilor, împrumutată de la americani, a fost un adevărat boom mediatic, în zona online. „Black friday” a avut parte de peste 6.000 de apariții în presa online, potrivit unei analize MediaIQ, pentru paginademedia.ro.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cum s-a văzut evenimentul reducerilor, în cifre.
Black Friday a avut 6.065 de apariții în online, în perioada 1 noiembire – 22 noiembrie (în jurul prânzului). Iar principalele publicații online care au scris cel mai mult pe acest subiect au fost romanialibera.ro. evz.ro și realitatea.net, mai arată raportul MediaIQ.
Pe lângă acestea, sintagma Black friday a avut parte și de 3.981 de menționări în social media.
Emag a fost de departe cel mai prezent în presă, în ultima lună. cu aproape 1.400 de apariții.
Sursa: MediaIQ