Nu poti sa ai legaturi cu IT-ul si New Media si sa nu trebuiasca sa te opresti, aproape la fiecare stand, sa saluti un om cunoscut, sa strangi o mana, sa zambesti, sa impartasesti experiente, glume, idei. „Este ca o gradina zoologica in care ne-am adunat cu totii!”, exclama, incantat, unul dintre expozanti.
Altcineva spune ca este plin de lume, interesul mult mai mare decat editia de anul trecut, ramane insa „sa vedem si cati o sa fie clienti, sau sunt doar gura-casca”.
Invitatii s-au dat, intr-adevar, cu nemiluita – numai eu am primit din partea a peste 10 firme si, din ce am auzit, cam asa au primit toti cei ce au o minima legatura cu industria.
Multi oameni la costum, doamne si domnisoare imbracate business care abia asteptau sa te abordeze si sa iti prezinte o aplicatie revolutionara, o solutie de comert online, o platforma IT sau serviciu de telefonie.
Majoritatea expozantilor, cu cateva exceptii notabile (Sony, Romtelecom/Cosmote) au standuri destul de mici dar acest lucru nu ii face sa nu iasa in evidenta. Startup-uri si companii cu vechime in piata sunt pe prag de egalitate si fiecare vizitator poposeste cel putin cateva secunde la fiecare dintre cele cateva sute de booth-uri. Lista expozantilor include mare parte din numele mari pe care te-ai astepta sa le vezi la un astfel de eveniment – Cisco, Arobs, Asus, Ericsson, Fujitsu, Gemius, Httpool, Nokia, Infinit, Kondiment, Microsoft, Metro online. Senzatia generala este insa ca, pe langa companii consacrate, isi fac loc din ce in ce mai multe startup-uri.
Citeste si:O prima aplicatie dezvoltata de romani pentru Google Glass: Cum arata “Escape”, de AMARomanii vor putea testa Google Glass la IMWorld 2013Vrei sa anticipezi tendintele in digital? Mergi la Internet and Mobile World
Unele dintre ele sunt foarte interesante si promit mult – un exemplu este HipMenu, o firma din Cluj c