* În anul 2010, conducerea Societății de Transport Public (STP) a adus la Tulcea zece autobuze din Olanda
*Dintre acestea, numai patru mai circulă în mod constant, spune șeful STP
Șoferii de pe autobuzele STP sunt cei care le-au numit „bombe albastre“. Cei care le-au condus spun că puneau în pericol viețile oamenilor atunci când le scoteau pe șosele. Acum jumătate dintre ele sunt trase pe dreapta.
„Nici nu se mai găsesc piese pentru aceste maşini, am adus gunoaiele Olandei, bombele albastre, au consum foarte mari. Trei maşini au luat foc: două la Peco şi una la Biserica cu Ceas. Au defecţiuni la frânare, la direcţie, noi ne asumăm nişte riscuri“, spun sindicaliştii.
Șeful STP, Marcel Iacob, a confirmat, în cadrul unei conferințe de presă, faptul că aceste mașini au fost lăsate în garaj.
„Din cele zece numai patru circulă în mod constant. Restul au diferite defecțiuni. Așteptăm ca firma respectivă să vină și să facă o diagnosticare. Singura soluție pentru aceste autobuze este că le reparăm și să le scoatem din nou în trafic“, spune Iacob.
Acesta a recunoscut faptul că un astfel de autobuz este un dezastru pentru bugetul societății, pentru că are un consum de 110 litri gaz la suta de kilometri.
Amintim faptul că în martie 2010 a fost publicat anunțul de atribuire a licitației pentru achiziționarea a zece autobuze second hand (vechi de zece ani, din Olanda). Pentru 245.000 de lei, licitația a fost atribuită firmei Mobilift din Argeș.
* În anul 2010, conducerea Societății de Transport Public (STP) a adus la Tulcea zece autobuze din Olanda
*Dintre acestea, numai patru mai circulă în mod constant, spune șeful STP
Șoferii de pe autobuzele STP sunt cei care le-au numit „bombe albastre“. Cei care le-au condus spun că puneau în pericol viețile oamenilor atunci când le scoteau pe șosele. Acum jumătate di