O agenţie de turism online a dezvăluit cele mai trăsnite reclamaţii pe care le-a primit de la clienţi în ultimul an. Vremea prea caldă, băuturile alcoolice prea tari şi îngheţata care se topeşte prea repede se află în topul celor mai bizare nemulţumiri exprimate de clienţii agenţiei. Turiştii britanici au avut de-a face în vacanţă cu tot felul de probleme, considerate de cei mai mulţi dintre noi cel puţin ciudate, potrivit studiului publicat de agenţia online.
De exemplu, membrii unei familii au fost total nemulţumiţi de faptul că atunci când au ajuns în Portugalia vremea era prea călduroasă şi din această cauză au transpirat în hainele pe care şi le-au luat cu ei. Un alt turist s-a declarat deranjat de faptul că foarte mulţi dintre pasagerii din avion aveau valize mari, negre, iar el a fost nevoit să piardă zeci de minute pentru a-şi identifica propriul bagaj care arăta la fel.
După ce a descoperit că şamponul i s-a scurs în bagaj în timpul zborului, o turistă s-a plâns de faptul că hotelul unde stătuse le oferea clienţilor produse cosmetice, fără să-i atenţioneze asupra unor asemenea accidente previzibile.
Prea multe distracţii
O altă femeie a scris în plângere că a fost total dezamăgită de călătoria ei cu avionul din cauză că, tot drumul, cerul a fost acoperit cu nori, împiedicând-o să admire priveliştea. Un cuplu a fost nemulţumit de faptul că hotelul oferea atât de multe oportunităţi de distracţie pentru copii, încât cei mici nu au mai vrut să-şi petreacă timpul cu părinţii lor. Alţi turişti au fost total deranjaţi din cauză că băuturile şi cocktailurile oferite după prânz conţineau prea mult alcool, iar după-amiază se simţeau prea obosiţi.
„Oricât am vrea să prevenim orice problemă cu care se confruntă turiştii, băuturile prea tari, îngheţata topită sau avioanele care zboară prea sus sunt l