Bucureşteanul în vârstă de 24 de ani are o evoluţie fabuloasă în domeniul online-ului: la 18 ani şi-a făcut propria companie, la 21 a lansat o televiziune pe web şi în septembrie anul trecut a câştigat cel mai prestigios concurs de idei de afaceri în domeniul web-ului, Seedcamp.
„Acum construiesc cel mai inteligent video ad server, interactive, din lume“, îşi începe Emi povestea. Pentru necunoscători, acesta este un site unde sunt urcate filme care pot fi vizualizate online, cum este YouTube.
Nu te-ai aştepta să auzi asta de la un tânăr în vârstă de doar 24 de ani. Dar Emi are deja o experienţă de aproximativ 14 ani în lumea afacerilor şi de de nouă ani în industria web-ului. De aceea, nu i se pare nimic ieşit din comun să ţintească atât de sus. De altfel, acesta este proiectul cu care a câştigat concursul Seedcamp, în septembrie anul trecut.
La doar zece ani Emi îşi făcea singur rost de banii de buzunar din vânzarea de cărţi de vizită profesorilor din şcoală. Primul job l-a avut la 15 ani, ca developer la o agenţie web din Bucureşti.
„După două luni mi-am dat seama ca nu îmi doresc să lucrez pentru altcineva, aşa că mi-am dat demisia. La 18 ani mi-am făcut prima companie „cu acte-n regulă", iar restul e istorie“, povesteşte Emi.
La 21 de ani avea 13 angajaţi
Emi susţine că acum deţine secretul pentru a reuşi în afaceri. „Primul pas pe care l-am facut a fost să elimin elementul care împiedică majoritatea oamenilor să devină antreprenori: frica. La 21 de ani aveam 13 angajati. Riscant, având în vedere lipsa mea de experienţă, şi în acelaşi timp o mare responsabilitate faţă de oamenii care şi-au pus încrederea în mine“, a mai spus Emi.
De asemenea, unul dintre lucrurile de bază pentru a reuşi în afaceri este să ai o echipă bună. „Să fii antreprenor nu e atât de complicat precum cred mulţi oameni: dacă ai o echipă bună, eş