„Cu convingerea că linşajul mediatic nu va putea ţine niciodată loc de adevăr, anunţ public retragerea mea din funcţia de Expert Asistent în cadrul Direcţiei Generale Relaţii Externe din Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri.“
Astfel şi-a anunţat Bogdan Ionescu, zis Syda, plecarea dintre bugetarii patriei. E drept, nu bugetari de rând, cărora li se lungesc urechile după leafa de la sfârşit de lună, ci bugetar de lux, paraşutat direct în minister şi propulsat apoi la Ambasada noastră de la Paris.
Paris, Paris... Oraşul îndrăgostiţilor, al artelor şi al fiţelor, biensûr... Ce istorie, cât romantism şi câte saloane de tatuaj pe bicepşi şi sub buric... Ce vis frumos, dar ce trist final!...
Un tânăr de 30 de ani, cu o frumoasă carieră la orizont, îşi vede frânte aripile înainte de a apuca să dea o raită prin cluburile de fiţe ale Parisului. Şi erau atâtea bamboo-uri de văzut...
Tânărul Syda a explicat că nu poate accepta eticheta de „fante de Dorobanţi" cu care l-a logodit presa tabloidă. Uau! Băiatul ăsta vrea să pară Pleşu sau Liiceanu, dar în loc să-i crească barbă de filosof ori creier de înţelept, i-au apărut tatuaje monstruoase pe bicepşii decoltaţi şi lănţoaie atârnate de gât. În plus, flăcăul tot încearcă să ajungă la bibliotecă, dar nimereşte mereu prin cluburile de noapte. Un intelectual desăvârşit, extrem de activ în marele concurs naţional de etalat maşini bengoase şi de agăţat gagici siliconate.
Expertul cu alură de cocalar loveşte ingratitudinea conaţionalilor săi cu berbecul unei expresii la modă: „linşajul mediatic". Domnişorul Syda calcă apăsat pe urmele unui înaintaş de mare anvergură infracţională: Cătălin Voicu. Nu mai departe decât săptămâna trecută, acesta şi-a făcut gura tulumbă pentru a înfiera „linşajul mediatic" căruia, desigur, i-a căzut victimă. Iată cum marile spirite se întâlnesc în faţa atacuril