In timp ce nemtii vin cu oferte de tuning mai mici sau mai mari pentru Dacia Logan, românii apeleaza la tuning virtual. Elia Tuning - firma germana cu renume - a prezentat la Salonul de Tuning de la Essen ultima sa masina modificata, Dacia Logan. Prezentata in premiera mondiala, Logan Elia nu are inca modificari substantiale, dar look-ul este usor schimbat. Masina a fost dotata cu jante de 17 inch, cu pneuri 215/40 R17, un eleron discret pe portbagaj, pentru care platesti 169 de euro, si aripioare Cup-Wings (125 de euro), sub spoilerul fata. Garda la sol a fost usor coborâta, printr-o suspensie speciala (185 de euro). Esapamentul, destul de inestetic in varianta de serie, a beneficiat de o iesire din inox ce costa 59 de euro. Complet modificata, Dacia Logan Elia costa 9.988 de euro, valoarea totala a modificarilor fiind de 2038 de euro, conform site-ului www.automotorclub.com Dai un ban, dar... merita 23.000 de euro? Varianta Logan Elia RS100 a fost prezentata in premiera la Salonul Auto de la Frankfurt. Pentru a obtine RS100 din Dacia Logan, s-a intervenit „in forta“. Un turbocompresor a marit puterea motorului la 136 CP, viteza maxima a masinii depasind 208 km/h. Fata de modelul de serie, Elia a „incaltat“ Loganul cu jante de 17 inch din aliaj, kit-ul de spoilere sport nu arata rau deloc, iar masca si clantele cromate ale usilor aduc un plus de imagine. Dotarile includ aer conditionat, ABS, geamuri si oglinzi retrovizoare actionate electric, scaune incalzite, imbracate in piele, computer de bord, inchidere centralizata cu telecomanda, alarma, faruri de ceata, esapament sport. La bord au facut loc si unui sistem de navigatie GPS. Suspensia sport si sistemul de frânare (discuri ventilate fata, discuri spate) nu sunt de neglijat. Greutatea masinii a ramas in jurul a 1.000 kg, deci se poate spune ca modelul obtine performante sportive relativ fara efort. Pretul unei El