UPC România, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV, va pune presiune pe rivalii RCS&RDS şi Romtelecom cu propria platformă de televiziune prin internet (IPTV) care va include 200 de posturi TV, dintre care unele vor fi în format 3D, potrivit unor documente depuse de companie la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA).
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
UPC România, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV, va pune presiune pe rivalii RCS&RDS şi Romtelecom cu propria platformă de televiziune prin internet (IPTV) care va include 200 de posturi TV, dintre care unele vor fi în format 3D, potrivit unor documente depuse de companie la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA).
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activita