Publicitate Din timp. Un caleidoscop sepia despre simplitate, rutină şi riduri. Lumina, compoziţia şi momentul se corelează pentru a stabili o prefaţă blândă şi liniştită întregii imagini. Nu este un portret cu oameni, ci un portret cu stări trăite, netrăite, sperate. Detalii tehnice: Nikon D300, Nikkor 55-200. Posturi. Un eseu vizual în care simetria compoziţională, formele şi griurile apropie totul de o pictură postimpresionistă. O construcţie de sine stătătoare, o combinaţie perfectă între formă şi textură. Detalii tehnice: Nikon D300, Nikkor 55-200. Puls. Într-un spaţiu autarhic, scenografiat similar unui film noir, am surprins un cadru în care contrastele alb-negru desemnează însingurarea, alienarea şi absurdul ca paradigme efervescente ale unui cotidian decadent.
Detalii tehnice: iPhone 4, f2,8, alb-negru în „Iris“.
Publicitate Din timp. Un caleidoscop sepia despre simplitate, rutină şi riduri. Lumina, compoziţia şi momentul se corelează pentru a stabili o prefaţă blândă şi liniştită întregii imagini. Nu este un portret cu oameni, ci un portret cu stări trăite, netrăite, sperate. Detalii tehnice: Nikon D300, Nikkor 55-200. Posturi. Un eseu vizual în care simetria compoziţională, formele şi griurile apropie totul de o pictură postimpresionistă. O construcţie de sine stătătoare, o combinaţie perfectă între formă şi textură. Detalii tehnice: Nikon D300, Nikkor 55-200. Puls. Într-un spaţiu autarhic, scenografiat similar unui film noir, am surprins un cadru în care contrastele alb-negru desemnează însingurarea, alienarea şi absurdul ca paradigme efervescente ale unui cotidian decadent.
Detalii tehnice: iPhone 4, f2,8, alb-negru în „Iris“.