Reprezentanţii direcţiilor din Primăria Capitalei au discutat, într-o şedinţă convocată duminică, procedurile care trebuie aplicate după un cutremur, fiind verificate Dispeceratul Integrat de Urgenţă al municipalităţii şi cele ale Apa Nova, Adminsitraţia Străzilor, RADET şi RATB.
Primarul general al Capitalei a convocat duminică dimineaţă o şedinţă cu direcţiile municipalităţii, pentru a verifica funcţionalitatea Planului de măsuri în situaţii de urgenţă.
"Astfel, s-au discutat procedurile care trebuie aplicate în astfel de situaţii şi au fost verificate dispeceratele direcţiilor operative (Dispeceratul Integrat de Urgenţă din cadrul PMB, Apa Nova, Administraţia Străzilor, RADET, RATB etc.), astfel încât autoritatea locală să poată acţiona în timp cât mai scurt în cazul unei situaţii de urgenţă", arată Primăria Capitalei, într-un comunicat de presă.
La şedinţă au participat reprezentanţi ai Direcţiei Generale Operaţiuni, ai Direcţiei de Apărare Civilă, ai Direcţiei de Utilităţi, Direcţiei de Inspecţie şi Control, Poliţiei Locale, Direcţiei de Asistenţă Socială, Administraţiei Străzilor, Apa Nova, RATB, RADET, Luxten, precum şi reprezentanţi ai operatorilor de salubrizare din toate sectoarele Capitalei, a precizat sursa citată.
Reprezentanţii Primăriei Capitalei au anunţat că în urma cutremurului de 5,5 grade pe scara Richter produs în noaptea de sâmbătă spre duminică, în zona Vrancea, care a fost simţit şi la Bucureşti, nu au fost înregistrate pagube materiale şi nici probleme la reţelele edilitare.
"Având în vedere seismul produs în această dimineaţă, la Dispeceratul Integrat de Urgenţă, pus la dispoziţie de municipalitate bucureştenilor (0800.800.868), nu s-a înregistrat niciun fel de pagubă materială şi nicio problemă legată de reţelele edilitare Electrica, Radet, Luxten etc.", au precizat reprezentanţii municipalităţii.
Cu