Noul Spark aduce o abordare inedită şi un suflu proaspăt. Chevrolet Spark face uitat vechiul Matiz, fiind un accesoriu interesant şi cochet de purtat prin traficul urban.
Atunci când îl priveşti ai impresia că ai de-a face cu concept, şi în esenţă cam aşa şi este. Designul îndrăzneţ are la bază prototipul Beat prezentat de producător în 2007 la Salonul Auto de la New York. Cu siguranţă Spark îţi atrage atenţia, acesta fiind şi scopul declarat al celor de la Chevrolet. Este provocator şi acest lucru se poate uşor observa mai ales în partea frontală, acolo unde grila înaltă pare a fi luată de la o camionetă GM. Mai mult decât atât, grila este încadrată de faruri supradimensionate ce se întind până aproape de montantul A.
Interior întinerit
Punctul central al habitaclului este panoul de instrumente similar celor întâlnite pe scutere, ce este amplasat deasupra volanului şi afişează toate informaţiile esenţiale. Vitezometrul analogic este completat de un tahometru digital, la fel ca la motociclete. În versiunea de bază, privirea nu prea are cu ce să se răsfeţe.
Materialele sunt tari şi închise la culoare, dar este normal ţinând cont de segmentul de preţ. Un ornament cochet în jurul panoului atrage mai mult atenţia asupra detaliilor, fiind finisat în negru lăcuit pentru versiunile medii ale gamei sau cu o selecţie de cadre argintii, roşii sau albastre pentru echipările de vârf, asortându-se cu inserţiile uşilor şi cu materialul textil colorat al tapiţeriei scaunelor.
Modelul stă foarte bine atunci când vine vorba de spaţiu pentru pasageri, raportat la clasa sa şi la concurenţi. Şi din acest punct de vedere, evoluţia este una evidentă. Noul Chevrolet Spark va fi disponibil la noi în ţară începând cu luna martie a acestui an, la un preţ special de pornire de 6.999 de euro cu TVA. Însă trebuie menţionat că nivelul de bază nu include în dota