Viceprimarul Mihai Chirica a afirmat că licitaţia prin care s-au cumpărat 20 de autobuze de la o firmă fără angajaţi şi cu cifră de afaceri modică a fost făcută conform legii. Pe de altă parte, celălalt vice, Marius Dangă, scrie pe blog despre maşini şi spiritul civic al ieşenilor.
După o săptămână de amănări, şefii Primăriei au anunţat că vineri vor fi prezentate primele zece autobuze cumpărate de Primărie. "Le-am văzut. Sunt nişte autobuze second-hand care arată bine, sunt dotate cu tot ce le trebuie. M-am uitat pe documentaţia tehnică prezentată la licitaţie de cei doi ofertanţi. Cele cumpărate de Primărie sunt mai noi decât cele pe care le oferea firma care a pierdut licitaţia, astea au în jur de 500.000 de kilometri parcurşi. Se prezintă bine. Cele cumpărate de noi au în cartea tehnică menţionat că au aer condiţionat care este prevăzut în partea din faţă, nu la şofer. Dacă şoferul ar fi stat în spate, el nu ar fi avut aer condiţionat“, a spus Chirica.
"Cadou " amar pentru ieşeni. Autobuze second-hand cu aer condiţionat abia la începutul toamnei
Acesta a mai afirmat că şi el s-a aşteptat ca autobuzele să aibă aer condiţionat în toată maşina. "Ideal ar fi fost ca aerul condiţionat să fie în tot habitatul, inclusiv partea din spate, dar modelele acestea sunt mai noi şi mult mai scumpe. Am luar de bugetul pe care l-am avut", a afirmat viceprimarul Chirica.
Pe de altă parte, vicele Marius Dangă, cel care supraveghează activitatea RATP, a postat pe opinia sa pe blogul personal. „Aerul condiţionat există. El se introduce în vagon prin faţă, prin fante plasate de-a lungul intregului parbriz. Şoferul nu este despărţit de restul vagonului ca în MAZ-uri. Asta asigură, într-adevar, şoferului un loc mai confortabil de muncă pe timp de căldură (poate vara viitoare vom avea mai puţine concedii medicale printre şoferi), iar călătorilor din prima treime a