Deşi au parcarea plină de vechituri de care ar vrea să scape, românii n-au bani să le înlocuiască. Este mai simplu la televizoare şi maşini de spălat Retailerii se înghesuie să
Deşi au parcarea plină de vechituri de care ar vrea să scape, românii n-au bani să le înlocuiască. Este mai simplu la televizoare şi maşini de spălat
Retailerii se înghesuie să reducă preţurile electrocasnicelor pentru care clienţii pot aduce "la schimb" produse uzate.
Electrocasnicele vechi de prin casă pot fi predate la magazin, iar în schimbul acestora vă puteţi cumpăra televizoare sau maşini de spălat, aragazuri şi frigidere, toate nou-nouţe, cu reduceri între 10 şi 25%.
Două sunt scopurile: pe de o parte, românii reciclează - condiţie obligatorie în UE. Iar magazinele înregistrează, în cadrul acestor campanii, vânzări mai mari decât în orice altă perioadă de reduceri de peste an.
La Altex de exemplu, reducerea de 15% se aplică la achiziţia unui nou echipament frigorific sau maşină de spălat rufe din mărcile Electrolux, Zanussi sau AEG. La predarea vechiturii, direct în magazin, se acordă un voucher ce poate fi folosit la achiziţia noului produs. Campania, demarată la sfârşitul săptămânii trecute, este valabilă o lună de zile.
Şi alţi retaileri au adoptat acest sistem, numit buy-back, şi care presupune acceptarea unui produs vechi ca avans la vânzarea unuia nou. Metro Cash&Carry acordă o reducere între 10 şi 25% în vânzarea de produse prin sistem buy-back, iar Carrefour, o reducere cuprinsă între 20 şi 25%.
"Prin sistemul de colectare uşor accesibil şi prin campaniile promoţionale, contăm pe educarea populaţiei în vederea dezvoltării unui comportament orientat spre protecţia mediului", a spus Dan Ostahie, preşedintele Altex. La Carrefour, vânzările în sistemul buy-back sunt mai mari decât în orice altă perioadă de promoţii.
Au "furat"