Succesul inregistrat de noul model Mazda, in speta Mazda 6, se datoreaza, in mare, si celor 3 variante de caroserie: Sedan, Sport si Sport Combi. Sedan-ul este caroseria clasica, in 4 portiere, care pe langa aspectul de limuzina ofera totusi si o eleganta sportiva nemaintalnita pana acum la nici un model Mazda. Proiectantii acestei caroserii s-au gandit ca, pe langa spatiul deosebit de generos atat pentru pasagerii din fata, cat si pentru cei din spate, sa ofere si un spatiu deosebit de mare pentru transportul bagajelor. Astfel, portbagajul are 520 de litri, fiind cel mai mare de la clasa medie. Pentru obiectele lungi, posesorul de Mazda 6 beneficiaza de sistemul de rabatare one-touch, care permite rabatarea banchetelor printr-o simpla apasare a unui buton aflat in portbagaj. Caroseria Sport, in 5 usi, este un hach-back alungit, o caroserie care imprima autoturismului o linie sport. Hayonul (usa spate) are o deschidere larga, oferind posibilitatea de a introduce obiecte cu volum mare, fara prea mult efort. La fel ca si la Sedan, spatiul oferit pasagerilor este generos , acestia beneficiind si de multiple spatii de depozitare in interiorul masinii. In cotiera fata , in cotiera spate, in portiere si in spatele scunelor pasagerilor din fata. Sport combi-ul este un break avangardist care a reusit sa devanseze fara probleme Wagonul Alfa Romeo 156. Ca orice break, Sport Combi-ul se adreseaza famiilor dornice de calatorii lungi, dar fara a priva soferul si pasagerii de o calatorie placuta si confortabila. Spatiul de depozitare din spate este extrem de generos, ba, mai mult, pasagerii din spate pot sa isi lase spatarul mai pe spate, beneficiind de un confort extrem de ridicat. Pentru aceasta varianta de caroserie constructorul japonez ofera si o tractiune integrala, necesara oricarui break care se respecta. In zona Moldovei, reprezentantul Mazda este firma Tester, care