Şoseaua Antiaeriană, bulevardul Iuliu Maniu şi intersecţia Răzoare sunt doar câteva zone unde s-au format gropi „pericol public” pentru maşini. Dacă un autoturism nimereşte vreun crater, sigur va avea nevoie de o vizită la mecanic. Sursa: Răzvan Vălcăneanțu
1 /. Potrivit primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, reparaţia gropilor identificate pe aproximativ 100 de artere va începe de astăzi. ”Se va lucra 24 de ore din 24. Se va începe cu străzile unde gropile au un grad de pericol ridicat, care face imposibilă circulaţia”, a declarat edilul-şef.
Acesta le-a cerut constructorilor să folosească la reparaţia gropilor soluţia experimentată în cursul săptămânii trecute , în Piaţa Eroii Revoluţiei, substanţă care a fost pusă la dispoziţie gratuit de către o firmă franceză, potrivit directoarei Administraţiei Străzilor, Alina Roman.
Noua substanţă poate fi aplicată până la temperaturi de minus 20 de grade Celsius şi poate fi pusă în gropi şi atunci când acestea sunt pline cu apă. Oprescu a precizat că este vorba de „reparaţii provizorii”, aceste plombări urmâd să fie înlocuite cu reabilitarea efectivă a arterelor.
Întrebat de ce constructorii nu au folosit până acum soluţia experimentală, Oprescu a spus că, deşi aceasta nu reprezintă o noutate, „nu a fost folosită din cauza costurilor foarte mari„, soluţia necesară pentru acoperirea unei gropi de un metru cub costând aproximativ 3.000 de euro.
Lista zonelor periculoase
Şoferii vor trebui să fie atenţi când trec pe aproximativ 100 de artere din Bucureşti. Astfel, în Sectorul 1 inspectorii municipalităţii au găsit gropi mari în carosabil pe Bulevardul Bucureştii Noi - strada Pajura, strada Jiului, Calea Griviţei (la intersecţia cu străzile Buzeşti şi Occidentului), Podul Constanţa, strada Buzeşti, Bulevardul Ion Mihalache (la intersecţia cu