Nici nu ştiu cu care să încep. Poate cu autostrada Timişoara-Arad, inaugurată sâmbătă, într-o Dacia Duster, de premierul Emil Boc, având-o, ca pasager, pe Anca Boagiu şi un pahar cu apă, pe bord. 32 de kilometri de asfalt, întinşi pe trei ani, lucrarea trebuind să fie finalizată la începutul lui 2011. "Îngrăşăm porcul înainte de Crăciun!", a recunoscut ministrul Transporturilor, în timp ce şeful guvernului, mereu optimist, a văzut evenimentul ca pe o victorie a lui "Da, se poate!" şi a politicii de investiţii publice. El a adunat 122 de kilometri de autostradă, de când s-a instalat la Palatul Victoria, mai mult decât cabinetele anterioare, dar insuficient pentru a scoate România de la coada clasamentului est-european. În ritmul de 40 de kilometri pe an şi cu un total de 350 , va depăşi Bulgaria abia în 2015 şi numai dacă aceasta stă pe loc.
Poate cu frunza minune a doamnei Udrea. "Este un mare succes!", a declarat ministrul Turismului, anunţând că nu va schimba brand-ul de ţară încă trei ani de-acum încolo. Campania verde şi filmul de prezentare al Grădinii Carpaţilor - despre care publicitarii spun că este o "salată" şi se pierde printre altele - au crescut numărul turiştilor cu 17 la sută, se laudă doamna Udrea. INS a calculat însă un spor de 12,8 la sută pe primele nouă luni ale anului, comparativ cu 2010, cei mai mulţi turişti venind din Ungaria (34 la sută) şi Bulgaria (17 la sută), deci doamna ministru a mai pus câteva procente de la sine, susţinând, în acelaşi timp, că a atras vizitatori cu pretenţii, precum britanicii. Grăbită să îşi coafeze frumos bilanţul, a uitat şi de prinţul Charles - care, îndrăgostit de Transilvania, a făcut-o seducătoare pentru conaţionalii săi -, de Wild Carpathia, de eforturile agenţiilor de turism, ale hotelurilor şi pensiunilor, prezente la târgurile internaţionale şi pe internet. Dacă se acopereau doar cu frunza doamnei