Reducerile cu care comercianții vor să-și atragă clienții de Black Friday par să le ofere magazinelor online un avantaj important față de cele clasice. Asta cu o condiție: tehnologia să funcționeze eficient.
Comercianții români sunt aproape de finalul pregătirilor pentru celebra sărbătoare "Vinerea neagră", ziua când reducerile cuprinse între 30 și 50% umplu magazinele cu clienți până la refuz. Ca şi anii trecuţi, magazinele de electronice şi electrocasnice sunt primele care au intrat în cursa reducerilor, ele anunțând că vor da startul pe 22 noiembrie.
Abonații vor afla ofertele cu două ore mai devreme
Retailerul de electrocasnice Flanco anunță deja pe pagina web că weekendul acesta urmează trei zile de prețuri trăsnet, invitându-i pe doritori să se aboneze la Newsletter pentru a afla cele mai noi informații despre promoțiile de Black Friday. DETALII privind OFERTA BLACK FRIDAY Flanco
La rândul lor, cei de la Domo le promit clienților care se vor abona la newsletter că vor afla, cu două ore mai devreme, reducerile practicate în cadrul Black Friday. DETALII privind OFERTA BLACK FRIDAY Domo
Tombolă cu 100 de premii
Iar magazinul online de produse foto, F64, a lansat deja un concurs special pentru Black Friday, care va avea loc în perioada 22-24 noiembrie. Astfel, cei interesați pot câștiga, în urma unei tombole, unul dintre cele 100 de premii oferite, cu condiția să ghicească ce prețuri vor avea produsele scoase la vânzare de Black Friday.
Nici magazinele clasice nu se pot plânge că vânzările nu merg bine în singura zi din an în care reducerile sunt cele mai consistente, însă de cele mai multe ori cumpărarea unui produs cu ocazia BLACK FRIDAY devine pentru client o cursă contratimp pe care trebuie să o câştige în dauna competitorilor săi.
Pentru ediția BLACK FRIDAY 2013 și-au anunțat participarea următorii ret