Creşterea numărului de smartphone-uri, conţinutul multimedia mai bogat, dar şi viteza de download în creştere fac din industria telefoniei mobile un segment pe care piaţa de publicitate va creşte în viitor, consideră Jeremy Hine, 44 de ani, preşedintele grupului Lowe pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA).
„Nu cred că publicitatea în TV va dispărea. Este pe primul loc în ceea ce priveşte publicitatea în toată Europa, cu excepţia Germaniei, unde ziarele şi revistele ocupă primul loc“, a declarat Jeremy Hine, manager cu o experienţă de 18 ani în publicitate. Timp de doi ani şi jumătate, Jeremy Hine a ocupat funcţia de CEO al Lowe & Parners în Thailanda, iar în luna septembrie a acestui an a fost promovat pe postul de preşedinte al grupului în zona EMEA. Continuarea pe ZFCorporate
Creşterea numărului de smartphone-uri, conţinutul multimedia mai bogat, dar şi viteza de download în creştere fac din industria telefoniei mobile un segment pe care piaţa de publicitate va creşte în viitor, consideră Jeremy Hine, 44 de ani, preşedintele grupului Lowe pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA).
„Nu cred că publicitatea în TV va dispărea. Este pe primul loc în ceea ce priveşte publicitatea în toată Europa, cu excepţia Germaniei, unde ziarele şi revistele ocupă primul loc“, a declarat Jeremy Hine, manager cu o experienţă de 18 ani în publicitate. Timp de doi ani şi jumătate, Jeremy Hine a ocupat funcţia de CEO al Lowe & Parners în Thailanda, iar în luna septembrie a acestui an a fost promovat pe postul de preşedinte al grupului în zona EMEA. Continuarea pe ZFCorporate