Pentru a putea fi sponsorii olimpiadei de la Beijing, jucătorii de top internaţionali au pus la bătaie aproape un miliard de dolari, dar pe piaţa romånească campaniile lor sunt practic inexistente. S-a dat startul Jocurilor Olimpice din China, cel mai aşteptat moment al anului pentru milioanele de fani ai sporturilor de vară, dar şi pentru sponsorii locali, globali sau parteneri ai evenimentului. În total, suma plătită de cei care au dreptul de a-şi face campanii de marketing
Pentru a putea fi sponsorii olimpiadei de la Beijing, jucătorii de top internaţionali au pus la bătaie aproape un miliard de dolari, dar pe piaţa romånească campaniile lor sunt practic inexistente.
S-a dat startul Jocurilor Olimpice din China, cel mai aşteptat moment al anului pentru milioanele de fani ai sporturilor de vară, dar şi pentru sponsorii locali, globali sau parteneri ai evenimentului. În total, suma plătită de cei care au dreptul de a-şi face campanii de marketing pe tema Olimpiadei şi de a-i folosi simbolurile în toate pieţele unde operează se ridică, în acest an, la 866 de milioane de dolari, mai mult cu 200 de milioane de dolari faţă de cåt au plătit pentru Jocurile Olimpice de la Atena. În total, la ediţia din acest an a Olimpiadei de vară, Comitetul Olimpic Internaţional (IOC) preconizează că va avea venituri din publicitate şi drepturi de televizare în valoare de circa 3,4 miliarde de dolari.
Pe långă banii cheltuiţi pentru a deveni sponsori ai Olimpiadei, companiile mai pun în joc şi bugete consistente de publicitate. În total, aproximativ patru miliarde de euro ar putea fi cheltuite la nivel mondial pentru marketingul asociat cu „spiritul olimpic“, potrivit estimărilor ZenithOptimedia.
Romånia nu se găseşte pe harta sponsorilor olimpici
Dintre cele 63 de companii care au plătit pentru a se asocia cu Jocurile Olimpice, sponsorii oficiali globali