Noaptea Devoratorilor de Publicitate - Natural Advertising, cea mai lungă pauză publicitară din acest an, cea mai lungă pauză publicitară din istoria acestui eveniment, va avea loc sâmbătă 12 iunie, începând cu ora 22:00, la Sala Palatului.
Anul acesta, Noaptea Devoratorilor de Publicitate se înscrie în rândul evenimentelor ecologiste sub sloganul ”Natural Advertising” şi va deveni cea mai lungă pauză publicitară de până acum prin faptul ca la programul ”standard” de 5 ore şi 20 de minute se adaugă un calup distinct de spot-uri publicitare produse pe plan mondial, cu teme ecologice, în total 7 ore de publicitate.
Ediţia a 16-a în România coincide cu ediţia aniversară a 30 de ani de NDP în lume. Din programul aniversar putem titra:
- ”Best of" reclame britanice în asociere cu Advertising Producers Association;
- Salvaţi comercianţi! de Volkswagen;
- Descoperiţi-i pe Georges Clooney şi John Malkovich improvizând pentru Nespresso;
- Budweiser "Clydesdales": două reclame legendare;
- ”Best of” al agenţiei de publicitate DDB Worldwide;
- Iepuraşii de la DUREX, mai amuzanţi şi mai simpatici ca niciodată;
- Parodie după una din reclamele la berea Chimay.
- Dezvoltarea durabilă în publicitate;
- Reclamă şocantă Diesel, ce nu trebuie ratată;
- Noile reclame privind siguranţă rutieră de la TAC - Australia;
- Cele mai bune campanii sociale şi umanitare de publicitate la nivel mondial;
- CondomFly prezintă: Condom în jurul lumii;
- Criza văzută de agenţia de publicitate Young & Rubicam;
- Regizorul francez Claude Lelouch pentru apa minerală Contrex;
- Epoca de aur a publicităţii estone - despre kitsch;
- Nelipsitele reclame foarte rare din filmoteca JMB.
Acestui program se vor alătura trupa Sensor cu un concert în deschid