2007 ar putea reprezenta anul răsturnării ierarhiilor pe segmentul telefoniei mobile, concurenţa dintre primii doi clasaţi, Orange şi Vodafone, anunţându-se tot mai interesantă. În ceea ce 2007 ar putea reprezenta anul răsturnării ierarhiilor pe segmentul telefoniei mobile, concurenţa dintre primii doi clasaţi, Orange şi Vodafone, anunţându-se tot mai interesantă. În ceea ce priveşte definirea poziţiei de lider, cei doi mari actori au opinii diferite. Pentru reprezentanţii Orange, atât numărul de clienţi, cât şi veniturile demonstrează clar poziţia de lider, în timp ce pentru Vodafone mai importante sunt veniturile şi profitabilitatea. Referindu-se la intenţia declarată a reprezentanţilor Vodafone de a reveni în cărţi, oficialii Orange se feresc de comentarii. "Aceste poziţii pot fi fluctuante într-o economie de piaţă, dar ambiţia tuturor este să fie lider de piaţă. Apreciem că atât numărul de clienţi, cât şi veniturile demonstrează clar poziţia noastră pe piaţă", explică cei de la Orange. De cealaltă parte, Liliana Solomon, preşedintele Vodafone, este de părere că "nu atât numărul de clienţi, cât veniturile şi profitabilitatea sunt indicatorii importanţi care definesc poziţia de lider de piaţă". Miza pe tehnologia de ultimă generaţie În această competiţie, Vodafone a încercat să-şi aducă brandul cât mai aproape de români şi să lanseze, într-o perioadă scurtă de timp, noi produse şi servicii. "Campania noastră de rebranding
Trăieşte fiecare clipă
a fost foarte bine primită", spune Liliana Solomon, director general al Vodafone România. În încercarea de a atrage cât mai mulţi clienţi, compania a iniţiat "Vodafone Best Music", campanie care a adus în România staruri internaţionale precum Depeche Mode şi Shakira. Strategia Vodafone vizează cu precădere inovaţia şi leadershipul tehnologic. "În special în România, unde există un apetit fantastic faţă de no