Cu toate ca avionul este cel mai convenabil mijloc de calatorie si potrivit statisticilor, cel mai sigur, pasagerii care aleg sa calatoreasca prin Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane Tarom SA nu prea au motive sa se increada in laudele care apar pe site-ul oficial al companiei aeriene, la sectiunea “Despre Tarom - la inaltimea cerintelor”.
Tarom pretinde ca acorda o atentie deosebita calitatii tuturor serviciilor oferite pasagerilor si ca punctualitatea si castigarea increderii pasagerilor in serviciile oferite sunt intr-un permanent proces de perfectionare, pentru a veni in intampinarea cerintelor pasagerilor. Materialul “Dispar bagaje la TAROM“ aparut in publicatiile Trustului GAZETA nu a ramas fara ecou.
Au existat chiar si voci care au perceput relatarile despre cursele de cosmar ale Tarom ca fiind un atac elaborat, atac ce avea ca tinta Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane Tarom. Cu toate acestea, faptul ca in ceasul al doisprezecelea Tarom si-a revizuit politica in sprijinul pasagerilor este un beneficiu indiscutabil.
Tarom, ca la Braila
Pierderea bagajelor nu este un lucru extraordinar, aceste neplaceri apar si in cadrul altor companii aeriene internationale. Problematic este insa cum reuseste fiecare companie sa faca fata unei asemenea situatii si in ce mod sunt tratati pasagerii.
In mod evident, nu prin testarea rabdarii sau prin nepasare si indiferenta, precum la Tarom. Astfel - potrivit informatiilor GAZETEI - datorita mediatizarii facute de catre Trustul GAZETA, Tarom a decis sa lucreze mai mult la capitolul atitudinea angajatilor vizavi de calatori si, implicit, bagajele care ii insotesc pe acestia.
Dupa ce GAZETA a tras un semnal de alarma cu privire la lipsa de profesionalism a angajatilor