Prima zi a acestei săptămâni a dat startul unor noi sezoane ale emisiunilor mondene „Happy Hour“ şi „Acces direct“, care luptă pe acelaşi tronson orar, de luni până vineri, de la ora 17.00.
Show-ul prezentat de Cătălin Măruţă la Pro TV şi emisiunea „patronată" mai nou de Simona Gherghe la Antena 1 au scos artileria grea în lupta audienţelor. Dacă Măruţă a adus în platou un invitat din SUA, transsexualul Thomas Beatie, care a devenit mamă de trei ori, Antena 1 a mizat pe cazul Mădălinei Manole.
Ion şi Eugenia, părinţii regretatei artiste, au fost prezenţi în platoul emisiunii pentru a aduce noi acuzaţii ginerelui lor, Petru Mircea. Cei doi au simţit nevoia să clarifice o parte dintre lucrurile pe care soţul artistei le-a afirmat după ce aceasta s-a sinucis şi să reitereze ideea că nu-şi doresc averea fiicei lor. De altfel, părinţii Mădălinei s-au aflat şi ieri după-amiază în platoul emisiunii „Acces direct" şi este posibil ca pe viitor să fie văzuţi din ce în ce mai des la Antena 1.
Exclusivitate prin contract
Potrivit unor surse din televiziune, Ion şi Eugenia Manole au semnat un contract de exclusivitate cu postul TV Antena 1. Luni seară, Antena 1 a înregistrat audienţe mai mari decât postul Pro TV în intervalul orar în care au fost difuzate cele două emisiuni concurente.
Astfel, în intervalul 17.42 -18.59, show-ul prezentat de Simona Gherghe a fost lider de piaţă la nivel urban, cu un rating de 4,7 procente şi o cotă de piaţă de 18,5%, în timp ce emisiunea moderată de Cătălin Măruţă a înregistrat 4,3% rating şi 17% cotă de piaţă.