Două surori au creat formula perfectă a unui parfum folosit în magazine şi hoteluri care face clienţii să nu mai vrea să plece. Doar prin puterea mirosului.
Dacă cineva s-a simţit vreodată „împins de la spate” să cumpere ceva dintr-un magazin sau şi-a extins şederea la un hotel, poate că ar trebui să mulţumească surorilor Dawn and Samantha Goldworm. Cele două gemene crează împreună parfumuri folosite în buticuri de lux, bănci sau hoteluri care „ating”, la modul subliminal, consumatorul şi stabileşte o legătură emoţională cu brandul respectiv.
Cercetările au demonstrat că aromele inventate de surorile Goldworm îi fac pe clienţi să amâne ieşirea din magazine, doar pentru a se mai bucura de parfumul locului, acelaşi parfum care îi face să revină. În afaceri, acest lucru se traduce în vânzări mai bune.
Gemenele, în vârstă de 34 de ani, operează o companie în valoare de milioane de dolari, numită 12.29, respectiv data naşterii lor. În timp de Samantha se ocupă de marketing şi relaţii cu clienţii, Dawn se ocupă de partea creativ. Cea din urmă a lucrat la compania producătoare de parfumuri Coty, înainte să pornească afacerea proprie cu sora sa.
Decizia înfiinţării unei companii personale a venit după ce Dawn a creat un parfum pentru buticul parizian al brandului Corto Moltedo. Aroma a fost atât de populară, că toţi cei care treceau pragul magazinului întrebau de unde pot cumpăra parfumul.
„Mirosul oferă cea mai strânsă legătură între memorie şi emoţii – un parfum semnătură poate asigura acel simţ al loialităţii de care brandurile au nevoie ca să se diferenţieze între ele”, a spus Dawn, citată de „Daily Mail”.
Succesul a venit în 2009, la show-ul casei de modă Rodarte, pentru care au creat arome de pădure şi foc, care au acompaniat design-urile post-apocaliptice de pe podium. Surorile au decis atunci ca în fiecare sezon să lucreze cu câte